GRUPPETRENING SAL

STEPSTYRKE

Enkel og effektiv økt som kombinerer intervalltrening på step med styrketrening med vektstang. Timen kan tilpasses både nybegynner og erfaren med å justere høyde på step og vektbelastning i styrkeøvelsene. Inneholder oppvarming, hoveddel med intervaller på step og styrkeøvelser for store muskelgrupper, nedtrapping og tøyning.

Varighet 60  min

 

STEP1+mage/rumpe/lår

Variert  økt med kondisjonstrening med enkle trinn på step etterfulgt av  øvelser som styrker og former mage, rumpe og lår. Inneholder oppvarming, kondisjontrening på step, styrkeøvelser og uttøyning.

Varighet 75 min.

 

TABATA

Denne økta inneholder ulike øvelser både med kroppsvekt og ytre belastning som utvikler styrke, kondis og spenst. Dette organiseres i intervall på 20 sek der du jobber i eget tempo før 10 sek pause. Dette gjentas 8 x, altså totalt 4 min, før du skifter øvelse. Inneholder oppvarming, tabataintervall og nedtrapping/tøyning.

 

COREBAR FIT

Energisk og morsom «full-pakke» trening med kondisjon, bevegelighet, balanse, styrke og stabilitet. Timen starter med en gjennomgang av de mest brukte corebarteknikkene.

Varighet 60 min..

 

COREBAR STRONG

30 min ren styrke og core-økt helt uten trinn. Utfordrende og effektive øvelser som øker styrke, mobilitet og stabilitet i hele kroppen.

 

 

DANSAEROBIC

Denne lekne klassen er inspirert av ulike danseteknikker (hiphop, house, latin, afro og dancehall). Hver sang har nytt tema og fokus ligger på rytme, musikk og bevegelse, ikke på avanserte trinn. Klassen avsluttes med isolasjonsøvelser, tøyning og avspenning.

 

 

STYRKE

Styrketrening for absolutt hele kroppen der du får det lille ekstra også for kjernemuskulatur og balanse. Det gis alternativer i vanskegrad/utfordring på de fleste øvelser så timen kan tilpasses både nybegynnere  og godt trente. Inneholder oppvarming, hoveddel med styrkeøvelser  og avslutningsdel med tøyning og avspenning.

Varighet 60 min.

 

YOGA

Global Yoga er en utviklende og personlig yogaform tilpasset det moderne mennesket der fysiske utfordringer og mentale intensjoner veves sammen. Utvikler bevegelighet, styrke, balanse, konsentrasjon og avspenningsevne.

SIRKELTRENING – FITNESSCROSS

Sirkeltrening med varierte funksjonelle øvelser med høy intensitet. Vi bruker egen kroppsvekt, kettlebells og stang.  Timen inneholder også oppvarming og nedtrapping – totalt 60 min.

 

 

 

 

DEN BESTE TRENINGA ER DEN DET BLIR NOE AV!!

 

Åpningstider med adgangskort
Mandag til Fredag
06.00 - 22.00

Lørdag og Søndag
08.00 - 22.00

Treningen må avsluttes til kl 23.00, og lokalene må forlates fordi Havnesenteret stenges.

Resepsjonen er bemannet
Mandag
09.00 - 12.00
18.00 - 20.00

Tirsdag
18.00 - 20.00

Onsdag
09.00 - 13.00
18.00 - 20.00

Torsdag
09.00 - 12.00
18.00 - 20.00

Fredag
09.00 - 13.00

E-Post
post@fasttrening.no
Telefon
74 36 15 15